Att vara medlem

Medlemskap i Svenljunga Ridklubb krävs för att nyttja anläggningen.

• Medlemskapet innebär att du är försäkrad då du befinner dig på anläggningen oavsett om du rider, hjälper ditt barn eller din häst

• Medlemskapet innebär att du får Svenska Ridsportförbundets medlemstidning; Häst och Ryttare

• Medlemskapet gäller för det kalenderår då det betalas.
    Kalenderåret är från 1 Januari till 31 December.

Medlemsavgift för 2024:

• Junior 350:- tom 16 år

• Senior 450:-

Av medlemsavgiften betalar SRK 112:- per medlem till Ridsportförbundet samt 105:- till gemensam  olycksfallsförsäkring (LÄNK).
Det går också en varierad summa till svenska ridsportförbundet Distrikt västra Götaland.

Mer info på ridsportförbundets hemsida om vad vi som medlemmar får samt avgifter. (Klicka här)

Medlemsavgiften betalas in på swish 123 634 61 34 eller bankgironr 5770-8331.

Kom ihåg att ange fullständigt namn, personnummer (10 siffror), Mail och telefonnummer på alla familjemedlemmar!

DETTA ÄR JÄTTEVIKTIGT FÖR ATT FÖRSÄKRINGEN SKALL GÄLLA!!!

Om du betalar via din internetbank kan det vara svårt att få med alla uppgifter som namn, adress, Mail och personnummer. Vi ber dig då att maila uppgifterna till oss så att vi får ett korrekt medlemsregister.

svenljungaridklubb@hotmail.com