Tävlingsryttare som löst års licens för Svenljunga ridklubb blir sponsrade med ett vitt schabrak och en väst.

Tänk på att Brodyr kläder INTE går att returnera så vi rekommenderar att ni först åker in till HÖÖKS och provar kläderna

Osäker på vad du ville beställa? Gå in på: https://www.hooks.se/activity/klubbklader
för att ta en dubbelkoll på vad som finns tillgängligt. Även Schabrak och täcken går att beställa.

BRODYRKOSTNAD TILLKOMMER UTÖVER PRISET PÅ KLÄDERNA!!

OBS!! Hööks logga kommer också broderas på kläderna vilket ger 15% rabatt.

Profilkläder

Syftet med en logotyp är att stärka varumärket och att marknadsföra klubben, profilera hästar och ryttare och skapa en gemenskap för medlemmar. Tävlingsekipage ska vara stolta över att visa vilken ridklubb de tävlar för! Nu kan vi som sagt äntligen beställa kläder, schabrak, täcken mm och få vår klubblogga broderad på detta! Vi har valt att samarbeta med Hööks. Fakturan kommer att gå direkt till dig som beställare och ej via ridklubben, vilket är smidigt och bra. Svenljunga ridklubb har köpt tre olika storlekar. Ett brodykort för rygg, ett brodykort för vänster bröst och ett för schabrack.
Ni kan förstås välja att brodera in erat namn också på höger bröst.

TILLÅTNA FÄRGER PÅ LOGGA: Guld och Svart
TILLÅTNA FÄRGER PÅ KLÄDER: Svart, vit och marin

För att beställa kan ni antingen åka in till butiken och prova kläderna, säga att de skall broderas med Svenljunga ridklubb. Detta rekommenderas då Broderade kläder INTE går att returnera.
Man kan också välja att ringa och beställa. Berättar vilken artikel, storlek och att du vill ha produkten broderad.

Vill ni beställa genom nätet:

• Skapa ett konto på Hööks hemsida (om ni inte redan har ett)

• Läs igenom fliken ”BRODYR” som ni hittat längst ner på Hööks hemsida.

• Välj vilken vara/varor du vill ha och gå sen till kassan.

• Här hittar du en ruta som heter ”meddelande till kundtjänst”. I denna meddelande rutan klistrade du in listan/länken från ”BRODYR” du läste tidigare och fyller i allt de önskar att få svar på. (Var loggan skall sitta, färg osv, kom ihåg att Svenljunga ridklubb har typsnitt och färg färdigbestämt).

• Väljer du att brodera ditt namn var noga med att du stavar rätt.

• När du är klar med alla uppgifter och det är dags att välja betalningsmetod, väljer du antingen ”klarna faktura” eller ”postförskott”. Om du väljer att betala direkt hinner Hööks inte lägga på Brodyren på priset och de måste därför kontakta dig igen och ni kommer få göra ytterligare en betalning.

BRODYRKOSTNAD TILLKOMMER UTÖVER PRISET PÅ KLÄDERNA!!

OBS!! Hööks logga kommer också broderas på kläderna vilket ger 15% rabatt.